2013. január 7., hétfő

Boldog új évet,avagy 2012-es összefoglaló + hírek


Először is mindenkinek boldog új évet kívánok,másodszor pedig jöjjön 2012 számokban.(tudom,én sem szeretem őket,de így a legátláthatóbb) 

Olvasás terén igen gyéren álltam ebben az évben,hiszen a 2011-es 108 elolvasott könyvhöz képest idén csak 50 volt,ami kevesebb mint a fele...szóval elég siralmas :(
5  könyvet hagytam félbe különböző okokból (Iszony,How to be a Brit,1984,Taliesin,Éjszakai őrség)
A moly szerint 11 könyvet kaptam( ebből 4 reci,1 rukkolt példány,és 2 csere)de ez így pontosan nem igaz,mert kaptam olyan könyveket is amik nincsenek fent a molyon pl.:Reader's Digest válogatás könyvek,és ezeket nem akartam külön-külön mind felvinni.A hörcsögöt is sikerül visszafogni hiszen csak 12 könyvet vettem,a 30 helyett.
Idén fedeztem fel a pécsi Tudásközpontot,ami hatalmas könyvtár,de sajnos csalódtam,hiszen sok olyan könyv ami nekem kellene nincs meg nekik,vagy mindig kiveszi valaki előlem.

Most pedig hírrek a Cor Leonis Kiadótól!!!


És jöjjön pár hír a Cor Leonis kiadóról/tól,amit még decemberben kaptam,de sajnos a sok vizsgám miatt nem tudtam őket közzétenni,szóval pár dolog már érvényét vesztette pl a karácsonyi akcióról szerintem már nem kell szót ejtenem :S                               Szóval a kiadó most már nem csak a saját könyveit lehet megvenni az online áruházában,hanem más kiadók könyveit is amikre ugyanúgy vonatkozik az alap 20%-os kedvezmény(regisztrált vásárlóknak 25%).
Ez még nem minden,ha valamilyen könyv amit szeretnétek az áruházban látni,akkor ne habozzatok írjatok erre a címre marketing@corleonis.hu .
A Karen Chance rajongóknak jó hír,hogy a következő könyv fordítása nagyon jól halad(a kiadó január vége- február eleje környékén tervezi kiadni,bár a nyomdától is sok függ),és már címe is megvan: A hajnal átka.A Cassandra Palmer sorozathoz továbbra is él a bannner és trailer készítő verseny, melynek határideje 2013. január 28.
Akinek van kedve játszani, szintén a fenti címre küldheti munkáit. (Természetesen játékon kívül bármely könyvükkel kapcsolatban szívesen veszik a kreatív munkákat.)
A tervezett Gary Shteyngart és Jasper Fforde könyvek januárban érkeznek.

A következőt idézem,szerintem úgy egyszerűbb lesz: "A Cor Leonis a Marie Claire december 14-i, illetve a Nők Lapja december 19-i számában 1000 Ft-os kupont rejtett el, amit bármely kiadványukra (tehát a könyvcsomagokra, az akciós és outlet könyvekre is!) fel lehet majd használni.
Persze fontos tudni, hogy a rendszer csak abban az esetben engedi felhasználni a kupont, ha a rendelni kívánt könyvek értéke eléri a kupon összegét, illetve azt is, hogy minden rendelésnél egyszerre csak egy kupont lehet érvényesíteni.
Szerencsére határidő nélküliek, így az egyik felhasználásával lehet csemegézni Karácsony előtt, a másikkal pedig meg lehet várni akár a jövő évi megjelenéseinket is. " szóval tessék előszedni az újságokat(akinek még megvan)!

Azóta megjelent: Rick Levine és Jeff Jawer: Éves horoszkóp 2013
                          Syd Field: Forgatókönyvírók munkafüzete                          Susan Miller Horoszkóp 2013 

Utóbbiból én is kaptam egy példányt a kiadótól,úgy örültem neki!Nagyon szépen köszönöm,élőben még szebb,mint a képen :')
Már csak egy jó helyet kell találnom neki :) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése