2013. január 23., szerda

Blogszülinap


Nem,nem ma van,hanem 18.-án múlott 2 éve,hogy elkezdtem írni blogot írni. Azt tudom,hogy ez volt az egyetlen újévi fogadalmam amit be is tartottam,szóval ezt értékelni kell :)

Mivel a blog szülinapja nem sokkal az óév vége után van és mivel nemrég írtam meg a 2012-es összefoglalómat abban nagyjából benne vannak a "másodéves" dolgaink (az elsőévesre meg sajnos nem emlékszem) szóval akit érdekel az ott megnézheti.Ennyire ne tolongjatok :D

De azért írok pár számot -mert ugye azokat szeretjük- ami onnan kimaradt és a két eltöltött évre jobban vonatkozik.
-195 bejegyzés született (ezt is is beleszámítva)
-19347 nézték meg a blognak valamely részét (ezt én is gyarapítottam míg meg nem találtam hol kell kikapcsolni,hogy engem mellőzzön ez alól)
-mint az oldalt is látszik,a legtöbbet megtekintett bejegyzés címet a Gyűrűk Ura tartja (1892 megtekintés,ami kicsivel több mit a duplája a második helyezettnek)
-a keresési kulcsszavak között(nem meglepően) a gyűrűk ura térkép -és ennek szinonimái-  vezet
vannak elég vicces dolgok is,amik alapján kidobja a kereső a blogot,csak azt sajnálom,hogy ezeket nem írtam össze-nem is rossz ötlet :D

Akármennyire is szeretem a blogot és a blogolást,sokszor nem jut rá időm,vagy csak lusta vagyok/nincs hangulatom bejegyzést írni.Ezért már megfordult a fejemben,hogy abba kellene hagynom,de olyan jó leírni a gondolataimat a könyvekről,ha máshogy nem is talán ilyen formán kiadhatom magamból.És ha esetleg egy bejegyzéssel el vagyok maradva,már rosszul érzem magam,hogy nem írtam meg. Szóval mindenképpen folytatni fogom. :)
Új bővítéseket,'rovatokat' nem ígérek,mert tudom,hogy úgy sem tartanám be,és se ötletem,se ingerenciám nincs most ilyenbe belefogni,ezek alól talán kivétel,hogy néhány megjelenéssel kapcsolatban infót szolgáltatok majd(főleg a Cor Leonis kiadótól,hiszen velük vagyok kapcsolatban "hír ügyileg" ).

Remélem jövőre-természetesen megkésve- újra megünnepelhetem a blog születésnapját :)


2 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot! :))) Már 2? De gyorsan telik az idő!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Nekem is el kellett gondolkoznom,hogy most hányadik is,aztán inkább visszanéztem hogy biztos legyen :)

    VálaszTörlés