2012. december 31., hétfő

Decemberi zárás

Csak egy gyors összefoglaló a hónapról mielőtt elmúlik éjfél,és talán ez lesz az első hónapzáróm,amit tényleg a hónap végén írok meg és nem hetekkel utána.
Szóval a hónapban négy könyvet sikerült elolvasnom.Ezek közül kettő könyvtári : a  Prérifarkas Blues és a Simon's Cat -utóbbi nem igazán olvasmányos :D
A Felhőatlaszt most fejeztem be,a Leviatánt pedig karácsonyra kaptam és mivel nagyon durván jó volt,a maga 500 valahány oldalával nem volt komoly ellenfél :)

 És szigorúan véve nem vettem egy könyvet sem,mégis két új könyvet szereztem. A kiválasztottat FreeBird-del cseréltem (Outlander távozott köreinkből).
A jádeköves trónt bár olvastam,mégis hiányzott a gyűjteményből. A Bíborhajúért cserébe nixitN-től kaptam.Mindkét könyv tökéletes állapotban van,szóval még egyszer köszönöm nektek :)

A "hónap könyvét" pedig Anyutól kaptam karácsonyra.Ő pedig nem más mint: a Leviatán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése