2012. december 12., szerda

Novemberi zárás

Szokásomhoz híven ismét csúszok a havi zárással.Nem is tudom volt-e olyan mikor sikerült pontosan megírnom ezt a bejegyzést.Szerintem soha.
Szóval olvasás terén nem volt egy nagy szám a hónap - ami a regényeket illeti - mert ZH hegyek voltak mindenhol.De örülök neki,mert így a molekulák csodás világáról olvashattam több száz oldalon keresztül ...  Na, persze! : /
Szerencsére azért közbe-közbe volt időm lekapni néhány regényt a polcról.
Mivel megjelent az Örökség tetralógia befejező része(barátoknak csak Eragon 4.) és már be is szereztem,újraolvasom az első 3 részt,és ebben a hónapban az Elsőszülött volt soron. Múlt hónapban vettem magamnak ajándékba Cassandra Clare másik sorozatának első részét Az angyalt,ezt is most fejeztem be.A harmadik könyv amit olvasta az egyben az egyik e havi szerzeményem,mégpedig Marija Morevna és a Halhatatlan személyében.Molyos szerzemény,nagyon büszke vagyok rá,hogy jó vételt csináltam vele :)
Továbbá 3 könyvet vettem még.Mind az Alexandra 40% -os akcióiban.A Sárkányok táncát már régebben is be akartam szerezni,csak nem bírta a tárcám,így most egyből lecsaptam rá. A Felhőatlaszt nem igazán akartam megvenni,de mivel pont beleesett az akcióba mikor megjelent,nem hagyhattam ki.Az Örökséggel is ugyan így voltam.Igaz,mindenképpen megvettem volna,de ha már ő is pont akciós lett mikor megjelent ...  :D

Ezen kívül jártam a könyvtárban is,de sajnos sok könyvet amit szívesen olvasnék nem hozhattam ki a lelkiismeretem miatt... Na jó,azért Simon Tofield: Simon's Cat-je,és Christopher Moore: Prérifarkas Blues-a jött velem.

U.I: ígérem képet is csinálok majd,de most nem igazán szuperál a fényképezőm :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése