2012. július 21., szombat

Könyvtárban voltam

Ilyen bejegyzésem is régen volt,mert időhiány miatt mindig csak hozzácsaptam a havi záráshoz,meg igazából nem is volt olyan számottevő mennyiségű könyv amit kivettem volna.Na de most!

Tegnap voltam bent,és bár azokat amikre fáj a fogam,már kikölcsönözték, így is találtam egy gyöngyszemet Veronica Roth: A beavatott  személyében. A Bartimaeus trilógia nagy rajongója vagyok, így nem volt kétséges hogy jött velem az előzménytörténet is (Jonathan Stroud: Salamon király gyűrűje) kíváncsi vagyok hogy felér-e a sorozat többi darabjához. James Herriottól már olvastam egy könyvet,és egyszer ki is vettem egy másikat az Ő is Isten állatkáját,de sajnos akkor nem volt időm nekiállni,ezért most majd szakítok rá. Szergej Lukjanyenko Éjszakai őrségével is szemeztem már egy ideje,nem vagyok benne biztos,hogy el fogom olvasni,de azért a biztonság kedvéért elhoztam :)
Ezek mellett kivettem még a True Blood sorozat 2. és 4. részét,a 3. sajnos nem volt bent,(valaki már 724 napja nem vitte vissza,az ilyenekre vagyok nagyon mérges) majd megpróbálom elkérni valakitől,vagy elolvasom e-bookban.
Most legalább egy ideig el vagyok látva olvasnivalóval :D


U.I.: még adós vagyok a Hajnalra várva és a Varjak lakomája bejegyzéssel,de ezek is meglesznek hamarosan
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése