2011. július 17., vasárnap

Tite Kubo: Bleach 11. A Star and a Stray Dog


"Ichigo successfully defeats Ikkaku of the Eleventh Company and is rewarded with a valuable piece of information–the location of where Rukia is being detained as she awaits execution. However, Ichigo's companion, the pyrotechnics-wielding Ganju, is having a much harder time with his Soul Reaper opponent. Meanwhile, Orihime and Uryû confront the younger brother of the gargantuan gatekeeper whom Ichigo defeated a little while ago. It's time for Uryû to put all his training to the test and prove to everyone (and himself) how much more powerful he has become."

Tudom még a 19.kötetnél(nem én nem sorban olvasom,de így is tudom hogy mi lesz) azt mondtam,hogy a mangákról is írni fogok,de rájöttem,hogy az fizikai képtelenség hogy mindig egy értelmes mennyiségű és minőségű bejegyzést produkáljak.Ezentúl csak bemásolom a fülszöveget,meg a borítót és ha van valami megjegyezni valóm azt majd még idekanyarítom.

Megjegyzés: még mindig nagyon szeretem a sorozatot,igaz már nem vagyok akkora fanatikus.Szeretem a vicces részeket,de a komoly lelkizés is elgondolkodtat,szóval úgy jó ahogy van.Ebben a részben többet megtudunk a halálistenek múltjáról(úgy szeretem a visszaemlékezéseket) és a városról is.
És természetesen a dolgok is kezdenek egyre bonyolultabbá válni :)


5/5

Forditó: Joe Yamazaki
Átdolgozta: Lance Caselman
Kiadó:Viz Comics
Kiadás éve: 2006
Hossz: 208 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése