2011. július 18., hétfő

Nalini Singh: Látomás


"Az Elcsendesedés ridegségében élő Faith NightStar képessége még a mentálok között is különleges: a lány a jövőbe lát. De amilyen értékes a tehetsége, olyan sérülékeny az elméje. Sötét víziók gyötrik, vért és halált lát – és valami még fenyegetőbb dolgot: érzéki gyönyört. Márpedig őt a legkisebb érzelem is az őrületbe taszíthatja.
Vaughn D Angelo a DarkRiver alakváltó falka tagja. Vadabb a többi falkatársánál, jaguár énje uralkodik rajta. A benne lakó macska pedig Faith-t szemelte ki prédájának, még akkor is, ha a vonzalma megölheti a lányt. Faith képességeit sok mentál a saját céljára akarja kihasználni. Ehhez irányítaniuk kell őt, és minden áron távol kell tartaniuk Vaughntól.
"

Az első rész nem volt olyan rossz ezért gondoltam miért is ne folytathatnám.Megvenni azért annyira nem akartam,meg az első rész is csak e-book formában van meg,úgyhogy maradt a gépen olvasás.
Meglepő módon 2 éjszaka alatt kivégeztem,bár ez a gördülékeny stílus miatt nem volt szokatlan.Hatalmas plusz pont hogy hajnali 5-ig ezt olvastam és csak a kelő Nap első sugarai űztek az ágyba. :)

Egy picit csalódtam a könyvben,bár lehet,hogy én vártam túl sokat.A világ maga és a benne élő lények nagyon tetszenek,csak ugye ez már az első részben is kiderült,és a mostani részben nem tudtunk meg túl sok új dolgot.Ez vonatkozik arra is,hogy ismét egy mentál-alakváltó párost kaptunk,Ezt a szituációt és a kapcsolat nehézségeit ugye már ismerjük.Én az író helyében most bedobtam volna egy más párosítást.Ha ezeket és azt hogy a krimi szál most egy kissé lapos lett nem nézzük egész jó olvasmány persze csak 18 éven felülieknek és felnőtt gondolkodású 17 éveseknek(*próbálja magát mentegetni*)ugyanis az "ágyjelenetek" eléggé részletesek.

A szereplők nem igazán fogtak meg,egy kicsit olyanok voltak mint a bábuk és elég sablonosak.Itt fura volt,hogy Faith milyen könnyedén viseli az érzelmek jelenlétét,anno Sachanál ezek jobban átjöttek.Ha már itt tartunk az utóbbi lány és párja eléggé a háttérbe szorult és sokszor csak azért vannak jelen,hogy a főszereplők megtudják azt amit kell.

A következő részeket inkább csak azért várom,már kíváncsi vagyok egyrészt az emberekre,akik eddig még nem szerepeltek és a két alakváltó párosára.És remélem,hogy azért a többi rész nem a szokásos sablonra lesz ráhúzva,hanem lesz benne valmi kis csavar is.

U.I.: itt látszik a különbség a leopárd(balra) és a jaguár(jobbra) között.















Csak az érdekesség kedvéért :)


5/4

Eredeti cím: Visions of Heat
Fordító: Bottka Sándor Mátyás
Kiadó: Egmont Kiadó
Kiadás éve: 2011
Hossz: 384 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése