2012. szeptember 15., szombat

Könyvtárban jártam...

Nem,most nem a zalaegerszegi József Attilában voltam,hanem Pécsen a hatttttalmas nagy Dél-Dunántúli
Regionális Könyvtárban.Élőben tényleg nagyon nagy,bár ennek ellenére nem túl sok olyan könyvet találtam bent,amit szeretnék elolvasni,mint később utána néztem és rájöttem,hogy rengetegen járnak oda,és persze azokat a könyveket veszik ki amit én is szeretnék.
Kivétel Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusza,amit mikor megláttam,alig kaptam levegőt.(el se mertem engedni,nehogy valaki elvegye előlem)
Aztán feljebb mentem két emeletet és a gyerekkönyveknél megtaláltam Benina: Bíborhajújának második részét,és a Percy Jackson 4.részét,amit már régóta ki akartam venni,csak sosem volt bent.


Még ködös a jövőnk az új könyvtárral,de én egy tartós kapcsolatot jósolok magunknak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése