2012. augusztus 2., csütörtök

Júliusi zárás

Júliussal végre nekem is elkezdődött a nyár,vége az érettségis borzalmaknak,szabadidő töménytelen mennyiségben.Utóbbi meg is látszik az olvasásaimon,hiszen az előző hónapokhoz képest jelentősen növekedett az olvasott könyvek száma.Hat azaz 6 darab könyvet végeztem ki,mindegyikükről született bejegyzés is (név szerint: A király visszatér; Stray; Hajnalra várva; Varjak lakomája; A beavatott; A suttogó)

A hörcsögüzemmódot eddig sikerült visszafognom,hiszen ebben a hónapban jócskán gyarapodott a ki magánkönyvtáram.(két hónapja nem írtam zárót ezért a Varjak lakomáját sikerült eltusolnom,de azt még  májusban vettem)
Nemrég nyilt meg a Rukkola,ahonnan sikerült beszereznem Jilly Coopertől a Lovasok-at amit már nem igazán lehetett kapni.Nagyon rendes volt az előző gazdája,azonnal válaszolt az e-mailemre és amint lehet feladta a könyvet.Innen is köszönöm neki :)  Nicholas Evans: A suttogó című könyvet anyukámtól kaptam ajándékba az érettségiért cserébe - jó üzlet volt :D
Kezdek kicsit kizökkenni az angolból,ezért befogom magam egy kis gyakorlásra Julie Kagawa: The Iron Daughter és Maggie Stiefvater: Lament segítségével.
És amiknek nagyon-nagyon örültem,az a Cor Leonis kiadó jóvoltából Karen Marie Monin : Rossz hold kelt fel; és Diana Peterfreund: Ébredj velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése