2012. augusztus 19., vasárnap

Charlaine Harris: Élőhalottak Dallasban

True Blood 2.

"Sookie nagy bajba került. Megmérgezte egy fenevad, így végső elkeseredésében a vámpírok segítségét kéri. Ennek azonban ára van; a vámpírok Dallasba viszik, ahol telepatikus képességével fel kell kutatnia egy eltűnt fajtársukat. Sookie belemegy az alkuba, egy feltétellel: az embereknek nem eshet bántódása. Az ígéret hamar semmivé foszlik, amikor egy ínycsiklandó szőkeség keresztezi az éhes vérszívók útját…"

Hát,nem is tudom,mit mondhatnék.Az első rész még tetszett a hibái ellenére is,de itt már ezek felett nem tudta szemet hunyni.
Sookie nem lett okosabb,és továbbra is túlontúl sokat foglalkozik azzal,hogy mit vesz fel addig amíg kimegy a vécére. Aztán elhiszem,hogy jól néz ki,meg tud gondolatot olvasni,de könyörgöm,miért van ráindulva az összes hímnemű (sőt,néha még a nőneműek is) szereplő?
Billről már ne is beszéljünk.Egy érzéketlen fatuskó,aki inkább lenyelte a karót,nehogy beledöfjék.
Az egész bandából,én csak Ericben és Pamben látok néma potenciált.

A történet - csak hogy arról is szóljak pár szót - sem sikerült valami izgalmassá.Mivel láttam a sorozatot - tudom,ez az én hibám - ezért mindent tudtam,hogy mi fog történni,kivétel a bacchánsnő féle szálat,ugyanis abban különbözik a könyv.A nyomozás most sem volt valami érdekfeszítő,nem tudom,miért erőlteti az írónő,hiszen az előző részben sem jött össze neki.

Bevallom valamivel jobbra számítottam,és az,hogy elolvasom-e a többi részt eléggé kétséges.Hallottam róla,hogy új természetfeletti lények tűnnek majd fel,ezért talán megpróbálkozom velük,de nagy jövőt nem jósolok neki.
A kiadásról csak annyit,hogy még mindig tele van elgépelésekkel és magyartalan mondatokkal.

5/1.5




Eredeti cím: Living Dead in Dallas
Fordító: Binder Natália
Kiadó: Ulpius-ház
Kiadás éve: 2009
Oldalszám: 398


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése