2011. december 31., szombat

Üdv 2012

Most így hajnali 4-kor elmondhatom,hogy boldog új évet mindenkinek.



És ha már új év akkor pár gondolat az előzőről.Nem sokkal több mint 2 hét múlva lesz egy éve,hogy elkezdtem írni a blogom.Sajnos nem mindig volt rá annyi időm amennyit szerettem volna,vagy volt hogy csak lusta voltam írni.
Mivel szeressük a számadatokat ezért itt van pár: 114 könyvet olvastam (na jó 6-ba beletörött a bicskám,őket csak elkezdtem); 30 db könyvet vettem,és 8-at kaptam.
Felbátorodván a molyon jelentkeztem pár kihívásra(17 db) amiből 9-et már teljesítettem.
Ami újdonság volt az életemben,hogy elkezdtem angolul regényeket olvasni.Még van mit fejlődnöm ilyen téren,de jelentem szorgalmas vagyok.
Ami szintén új dolog,kaptam egy recenziós könyvet.Ez akkora nagy szám nekem,hogy csak na! :D Most más nem igazán jut eszembe,amit megemlíthetnék.

Az új évre vonatkozóan,nem szoktam fogadalmakat tenni,mert úgysem tartom meg őket.Olvasás terén igyekszem továbbra is buzgó maradni,és kerülni a hörcsögeffektust.

2 megjegyzés: