2011. augusztus 24., szerda

Dewey Gram: Gladiator – Penguin Readers


"Maximus is a general in the Roman army. After his last battle he wants to return to his family. But the new Emperor Commodus hates Maximus, and kills his family. Soon Maximus is a prisoner, then a slave, and finally a gladiator. When Emperor Commodus joins Maximus in the arena they fight for their lives."

Már régebben is láttam valamennyit a filmből,de elejétől a végéig csak nemrég néztem meg,és nagyon tetszett.Erre mit látok a molyon? "How to be an Alien?" nevű játékon ezt a könnyített olvasmányt is lehetett nyerni egy másik mellett.Mondom ez kell nekem,és amilyen szerencsém volt pont azt nyertem meg amit kinéztem :)

Az angoltanárunktól is szoktunk kapni easy reader-eket,hogy fejlesszük a szövegértésünket és hogy esetenként egy kis önbizalmat adjon vele.Jó ötlet,szeretem az ilyen olvasmányokat,és ez kifejezetten tetszett.Lényegében leírja röviden a film történéseit,de mégis élvezhető formában.Szerencsére a fontos párbeszédek sem maradtak ki belőle,és még az elején kapunk egy kis plusz történelmi infót a szereplőkről,ahol kiderül,hogy Maximus csak kitalált, és Commodus sem igazán így végezte be pályafutását.
A nehézségét illetően pár szó volt ami nem értettem(3 éve tanulok angolt),és néhányat meg is magyaráz a végén a feladatok után(igen stréber vagyok megcsináltam őket :D )

5/5

Kiadó: Pearson Education Limited
Kiadás éve: 2001
Hossz: 80 oldal
Szint: 4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése