2013. augusztus 21., szerda

Fél éves beszerzés -avagy mit vettem februártól júliusig

Mint már írtam egyszer hihetetlenül le voltam maradva a  könyvbejegyzésekkel,és ez a beszerzős irományokra is vonatkozik,de mivel annyi könyvet nem vettem ez alatt a fél év alatt ,ezért gondoltam azokról nem írok külön külön,hanem majd most egyben összefoglalom az új polclakókat.


Vizsgaidőszakig(ami május elejét jelent) csak egyetlen könyvet vettem  a Moxyland személyében,ez is inkább hirtelen felindulásból történt mikor betévedtem az Alexandrába Pécsen.
A többieket mind a vizsgaidőszakban,vagy az után szereztem be egy-egy teljesített vizsga után  :)

Az Ingóköveket leszámítva-mert azt éppen most olvasom- mindegyikükről írtam már bejegyzést.


A Félix,Net,Nika sorozat második részét pedig a Pongrác kiadó molyon meghirdetett játékán nyertem,ami azért vicces,mert az első részt szintén ugyanilyen játékon nyertem tőlük,szóval most már muszáj lesz erre a sorozatra is sort kerítenem :D (ami sajnos a nagy
képről lemaradt,ezért csak így rakom ide)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése