2013. augusztus 17., szombat

"Csak még egy kérdés..."

A múlt hónapban körbejárt egy díj amiben 10 kérdésre kell válaszolni,és utána továbbküldeni a díjat.Na most utóbbit nem fogom megtenni,hiszen mostanra már szerintem mindenki megkapta akinek küldtem volna. Diamanttól kaptam a "labdát",akinek megpróbálok válaszolni a kérdéseire,bár van 1-2 ami lehet hogy kifog rajtam és nem tudok rá mit írni.

És íme a válaszaim:


1. Ki volt az első költő/költőnő, akinek igazán megfogott egy kötete?
Hmm,az első fogós kérdés,ugyanis verses kötetet még nem olvastam,inkább csak egy-egy vereset néha. De arra emlékszem hogy a suliban Radnóti verseit nagyon szerettem,és még most is elolvasok/meghallgatom belőlük a kedvenceimet.

2. Melyik az a dráma, amit szerinted nem csak színpadon kell látni, hanem el is kell olvasni?
A második fogós kérdés.Nem nagyon kedvelem a drámákat,ezért nem is olvasom őket sűrven,szóval erről nem tudok nyilatkozni.

3. Mondj egy könyvet, amit te egyszer mindenképpen megfilmesítenél. Milyen lenne?
Több is lenne,de ami most hirtelen eszembe jutott az Brent Weeks Éjangyal trilógiája. Szerintem jó kis komor és sötét hangulatú,ugyanakkor izgalmas fantasy filmet lehetne rittyenteni belőle :)

4. Ha bármit választhatnál, melyik könyv világába csöppennél be és töltenél el ott egy napot?
Egyértelműen Christopher Paolini Alagaesia-jába.

5. Milyen könyvritkaságra vágysz a legjobban? Van valami amit régóta szeretnél megszerezni?
Nem tudom mennyire lehet ritkaságnak nevezni-talán csak azért mert nálunk nehéz hozzáférni- de nagyon szeretném beszerezni Maggie Stiefvater könyveit angolul.Ja és amit most nagyon szeretnék az Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai című könyve,amit a boltokban nem gyakran látok mostanság :S

6. Mondj egy magyar regényt, ami igazán tetszett és másnak is ajánlanád.
Szabó Magdától az Abigélt.

7. Hogy állsz az életrajzi művekkel?  Kinek az élettörténete fogott meg a leginkább?
Eddig még nem olvastam ilyen jellegű könyvet.

8. Tegyük fel, hogy író (élő vagy holt) karjaiba löknének egy napra. Kit választanál, ki írja az életedet?
Maggie Stiefvater,mert bár nem  annyira izgalmas,de nagyon hangulatos lenne.

9. Melyik az a mese, amit még most is újra kézbe vennél?
Most nem tudok egyet se kiemelni,de amúgy még most is olvasok meséket.

10. Fejezd be: A legérdekesebb szereplő/karakter, akiről valaha olvastam...
...annyira elvarázsolt hogy majdnem beleszerettem ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése