2011. szeptember 2., péntek

Viszlát augusztus... viszlát nyár!

Először is volt egy-két hét amíg nem volt internet,és elfelejtetem bejegyezni,hogy "könyvtárban voltam". Szám szerint 4db könyvet vettem ki,ami szerző és cim szerint pedig így mutat: Jack London: A vadon szava
David Safier: Pocsék karma
Tonya Hurley: Szellemlány – Hazatérés
Christina Dodd: A sötétség illata


A sötétség illatával végeztem,és írtam is róla,A vadon szavának pedig a végén járok.

Ebben a hónapban 12 könyvet olvastam,és kettővel gyarapodtam,de a képen azért van 3,mert a Black Beauty-t annak ellenére,hogy már júniusban megkaptam,még sehova sem írtam fel.A Gladiator-t a már említett játékon nyertem,a Wyrmewealdot pedig már nagyon vártam,csak ez még elég új nekem,hogy rendes angol könyvet olvassak - nem csak könnyítettet - ezért még lassacskán haladok vele Google barátom segítségével :)

Itt most megint sírhatnék egy sort,hogy vége a nyárnak meg minden,de inkább nem is akarok emlékezni erre :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése