2011. szeptember 24., szombat

Lauren Kate: Fallen


"Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban.
A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézményben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik.
Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani…
A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet."

Már 1-2 hete végeztem vele nagy nehézségek árán,csak lusta disznó voltam írni róla :)
Az igazat megvallva kb egy éve láttam valamelyik blogon,hogy az illető angolul olvasta,és nagyon tetszett neki,meg ezek alapján az én érdeklődésemet is felkeltette.Na azért annyira nem,hogy a megjelenés után meg is vegyem - most már tudom,jobban jártam- így e-könyvként olvastam.
Hát mit ne mondjak,hatalmasat csalódtam benne.Megeshet,ha nem ez lett volna az n+1. ilyen regény amit olvasok,akkor talán még tetszett is volna.Talán.

Kezdem a történettel.Értem én,hogy valami változásnak kell lennie a főszereplő életében,de már megint egy másik iskola?!A szokásos "megláttam és beleszerettem" találkozás.Ezeken kívül van benne jó pár logikai baki pl.:arról beszélnek,hogy Luce-t anno keresztényként nevelték,a suliban is a keresztények történeteit tanulják,erre bedobja nekünk,hogy újjászületett!Ha jól tudom - de javítson ki valaki ha nem -az újjászületés a hinduizmusban van,és nem tudom,hogy náluk mennyire vannak jelen az angyalok,de szerintem ritka példányok.
További nekem a történet teljesen kiszámítható volt,nagyon újat nem hozott.Talán a végén az a bizonyos szereplő halála,de olyan könnyedén siklott át e tragédia felett,hogy nem volt igazán súlya.

Mielőtt még tovább folytatnám a szapulást,elmondom,hogy néhány jó dolgot is találtam azért a könyvben.Ezek pedig: a prológus és az epilógus nagyon jó lett,(csak sajnos a bélés nem volt igazán jó) és a borító nagyon szépre sikerült.

A sorozatnak van még 2 része,ami kétséges,hogy elolvasom-e.

5/3

Eredeti cím: Fallen
Fordító: Farkas Veronika
Kiadó: Könyvmolyképző kiadó
Kiadás éve: 2011
Hossz: 336 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése