2012. október 16., kedd

Szeptemberi zárás

Tudom,nem is kicsit vagyok megcsúszva a havi zárással,de ez a hülye sok zh :S
Szóval,ami a beszerzést illeti,csak egy könyvet vettem Fábián Janka: Emma szerelme személyében,aki féláron kínálta magát úgyhogy nem hagyhattam ott.
A másik polcgyarapító a Tündérkrónikák várva várt 5 (ideiglenesen)befejező kötete,amit a Cor Leonis kiadó jóvoltából  elolvashattam,és hamarosan értékelés is születik róla.
Egyéb elfoglaltságok miatt(beiratkozás stb.) kevesebb időm volt olvasni,de azért így sem szégyenkezem:
James Herriot: Ő is Isten állatkája
Takami Kósun: Battle Royale
Fábián Janka: Emma szerelme
Erin Morgenstern: Éjszakai cirkusz

Amit még olvastam az Julie Kagawa: Winter's Passage című kb. 60 oldalas The Iron Fey novella,amiről talán majd egy pár szót szólok a második rész olvasása után.
Sajnos vissza kellett vinnem Szergej Lukjanyenko Őrség-sorozatának nyitókötetét olvasatlanul a könyvtárba,pedig  már kezdett tetszeni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése