2011. november 5., szombat

Volt egyszer egy október...

...ami elég furára sikeredett.Sajnálatos módon bedöglött a gépen a hónap második hetében,és így 3 és fél hetet kellett nélkülöznöm,ami azért valljuk be egy ilyen gépfüggő világban azért durva.Nagyon elmaradtam a bejegyzésekkel is,ezért csak most tudom ezt a hónapot lezárni.
Mindösszesen 5db könyvet olvastam(ebből egy újraolvasás) és még 2 kötelezőt,amiről nem írtam,mert úgy gondoltam,hogy bőven elég volt nekem az irodalom órán.Thomas Manntól volt 2 kisregény, a Mario és a varázsló(ezzel sajnos nem végeztem) és a Tonio Kröger.

Könyvtárban is voltam,az olvasójegyen szerepelő dátum szerint még ez is októberben volt,és ezeket vettem ki: Gayle Forman: Ha maradnék
Rick Riordan: A csontlabirintus

Csak 1db könyvet vettem e hónapban,név szerint Holly Black: White Cat.Az olvasása folyamatban van,amint végzek írok is róla.Megérkezett a Julie Kagawa: The Iron King kötet is pingitől,amit még egyszer nagyon köszönök.Születésnapi ajándékként pedig Audrey Niffenegger: Az időutazó feleségét(sajnos nem volt az áhított cipős borítóval,csak a majdnem kopasz csajossal) kaptam,plusz még 2 Reader's Digest könyvválogatást is.


Amint lesz egy kis több szabadidőm,mindet ki fogom végezni. Ígérem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése