2011. október 4., kedd

Megkésve bár... de lezártam a szeptembert is

Ez a hónap már nem igen kedvezett a könyvolvasásnak,ugyanis itt van újra az én örök ellenségem... az iskola!Semmire sincs nagyon időm,mindent csak félbehagyok,és egy újba kezdek egy kis izgalom reményében :( De remélem hogy ez majd változni fog,vagy ha nem,akkor teszek róla :D

Szóval 8 könyvet sikerült elolvasnom,voltam könyvtárban is,igaz csak egyszer.A kölcsönzött könyvekkel is leég jól állok, 5-ből 3-at kiolvastam,és valószínű,hogy a Forrest Gumpot félbehagyom,mert nagyon nem az amire számítottam :S Előjegyeztem Az időutazó feleségét,de még mindig nem vitték vissza,és én már kezdek mérges lenni,mert ezért nem vettem meg(meg mert most szűk a "gatyó szíj" )

És amiért vállon veregetés jár az az,hogy csak egy könyvet vette,és az is képregény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése