2011. május 7., szombat

Könyvtárlátogatás


Tegnap visszavittem a könyvtárba a könyveket,igaz a Bűvöletet nem olvastam el végig,majd talán a nyáron.
Mivel megígértem,hogy kevesebbet olvasok,ezért a szokásos 8 könyv helyett csak 5-öt vettem ki,és ezek közül is 2 igen vékonyka.(igaz a maradék három pótolja a vastagsági hiányt :D )

Ezek jöttek velem:
Joseph Bédier: Trisztán és Izolda regéje
Anna Sewell: Fekete Szépség
Vicki Myron – Bret Witter: Dewey – A könyvtár macskája
Spirit Bliss: Árnyékvilág
Rafael Abalos: Grimpow – A láthatatlan út


Éééés teljesen ki vagyok akadva!Miután megnéztem az első 3 részt a Trónok harcából,teljesen rákattantam és azonnal meg akartam venni a könyvet.Rákerestem a neten,de sehol nem lehet kapni.Mondom jól van,az egyik kis boltban szoktam mindig látni,hogy ott figyel a polcon ezért bemenetem oda.Hát ott sem volt!Az eladó azt mondta,hogy a kiadó bekérte az összeset.Megnéztem az alexandra honlapján,ahol meg azt írják,hogy 05.25.-én jelenik meg az 1 és a 3.rész.Oké,de mi van a másodikkal?Ezzel sikerült befeketíteni a csütörtökömet :(
Az igaz,hogy e-book formában megvan,csak nem nagyon szeretek gépen olvasni,és ha elolvasnám azt a majdnem 900 oldalt,a végén agyérgörcsöt kapnék,és kifolyna a szemem.Meg különben is nekem kell az a szép kis sárkányos borítójú könyv :(

1 megjegyzés:

  1. A könyvtárban annyian kérték, hogy marha hosszú az előjegyzési sor :D De amúgy érdekelne.

    VálaszTörlés