2011. május 1., vasárnap

Alyson Noël: Blue Moon – Kék Hold


"Blue Moon
Kék Hold
Ritka tünemény!
E bűvös teliholdas estén megnyílik az idő kapuja és feltárja titkát…
Ever egyre otthonosabban mozog Damen világában, és önmagát, újonnan felfedezett képességeit is egyre jobban megismeri. Szerelmük Damennel beteljesedni látszik, de ekkor valami rettenetes történik és a lány kegyetlen választás elé kerül.

Ketyeg az óra.
Három… kettő… egy… szerelem?
Visszaszámlálás
Három… kettő… egy… Kit szeretsz jobban?

Kék Hold – a végzetes éjszaka
Nyiss kaput és lépj be! Bátorság!"

Helyenként lehetnek benne spoilerek,úgyhogy,csak óvatosan!

Megfogadtam,hogy mindig csak nagyon finoman írok,mert lehet,hogy éppen rosszkor olvastam az adott könyvet,vagy miegymás,de most ez megszegem.
Erre a sorozatra azért voltam kíváncsi,mert mondom,ha már ennyire lehúzzák,akkor azt nekem is látnom kell,hogy mi ilyen rossz bent.Az Evermore-ral még akkora nagy problémám nem volt.Újszerű ötlet a halhatatlanok,meg médiumok stb.,csak a kivitelezéssel voltak problémák.Ezért kapott egy esélyt a második rész,bár nem tudtam,hogy mit lehet ebből még kihozni.Semmit!
Teljesen feleslegesnek tartottam,hogy folytatást írtak hozzá.Az egész másról sem szól,minthogy Ever lefeküdjön-e Damennel avagy sem, és a végén is az lesz a főgonosz csapása,hogy nem fekhetnek le egymással és nem érintkezhet semmilyen testnedvük.Micsoda kifundált gonoszság!Azta!

Komolyan már az első pár fejeznél gondolkoztam rajta,hogy abbahagyom,de amilyen is mazochista vagyok, végigszenvedtem az egészet.
Egy dolog volt bent ami tetszett,és az az alkímia.Nem tehetek róla az Elric-fivérek(Fullmetal Alchemist) megszeretették velem.
A borítótól meg már tényleg frászt kaptam.A Könyvmolykéző olyan szépeket tud alkotni,de ez!Talán csak annyi jó van benne,hogy a virág úgy néz ki rajt,mint egy réti boglárka (*egoista vigyor*)
Ezek után nem tudom,hogy nekiugorjak-e a harmadik résznek.Bár lehet,hogy ha valamiért büntetni akarom magam,akkor nekiállok elolvasni.

5/2

Eredeti cím: Blue Moon
Fordító: Gazdag Tímea
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2009
Hossz: 292 oldal

1 megjegyzés:

  1. Nekem tetszett a sorozat, amíg elolvastam (kivéve az utolsó részt, mert azt még nem) csak kicsit fura volt ez a jelen idő (az E/'1-es elbeszélés nem zavart) Meg a témája is jó.

    VálaszTörlés