2012. március 17., szombat

Pat Walsh: Crowfield démona

"Crowfield átka ugyan már hónapokkal ezelőtt megtört, de William még mindig az apátságban él a szerzetesek közt. Most azonban már nincs egyedül: Crowfieldben maradtak az előző kaland során megismert barátok, a hob, és Shadlok, a zord tündér harcos is. Williamnek pedig ezúttal valóban nagy szüksége lesz a segítségre, ugyanis valami szörnyűséges dolog készülődik az apátságban. Senki sem tudja, mi lehet az, de bármi legyen is, a jelek szerint feltett szándéka, hogy elpusztítja Crowfieldet. Amikor pedig egy ősrégi tál kerül elő a templom padlója alól, a gonosz elszabadul, és Williamre hárul a feladat, hogy megmentse az apátságot."

Bár az első résztől nem estem hanyatt,azért olyan rossz se volt. Így mikor megláttam a második részt a könyvtárban gondolkodás nélkül leemeltem.
Ami az első részben tetszett - stílus,egyszerűség,maga a helyszín stb. - az itt is megmaradt,de maga a történet már nem volt olyan újszerű,mint ezelőtt.Szinte mindent kitaláltam,hogy mi fog történni,nem volt túl sok meglepetés és csavar.
A szereplők többsége kedves és szerethető,ennek ellenére nem kerültek közel hozzám,talán csak Walter testvér a hob.

Összességeben aranyos kis történet,néhány durva jelenettel tarkítva.Ha lesz folytatás azt is el fogom olvasni valószínűleg,mert kíváncsi vagyok,hogy mit tud még kihozni belőle az írónő.




5/3.5

Eredeti cím: The Crowfield Demon
Forditó: Hudácskó Brigitta
Kiadó: Lybrum Kiadó
Kiadás éve: 2011
Hossz: 286 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése