2011. június 3., péntek

Könyvtárban jártam

Hétfőn gyorsan elmentem a könyvtárba visszavittem a kivett könyveket,és újabb gyöngyszemeket zsákmányoltam.Tartom magam ahhoz,hogy kevesebb könyvet veszek ki a könyvtárból.Az már igaz,hogy elég termetes darabok,de a létszám akkor is csak 5.
És hogy mekkora szerencsém volt megint!A Hol késel,hercegem?-et még ki sem rakták,de mivel rákérdeztem ezért a jófej könyvtárosnéni odaadta,és még beszélgettem is vele :) Aztán gyorsan még visszamentem egy könyvért,és akkor láttam,hogy éppen előtte hozták vissza a Rettentő gyönyörűséget,amire szintén fentem a fogam már egy jó ideje.Ezeken kívül még kivettem a Farkastestvért(ezt FFG ajánlása miatt),A szamarkandi amulett-et és A gésák gésáját.
Nem vagyok benne biztos,hogy mindet el tudom majd olvasni időben,mert év vége meg minden,de ezért van a hosszabbítás nem igaz? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése