2011. június 30., csütörtök

Stephenie Meyer: Bree Tanner rövid második élete


"A Twilight Saga az újszülött vámpír, Bree Tanner történetével egészül ki. Bree szemszögéből ismerhetjük meg azt a vérszomjas és kontrollálhatatlan újszülött létet, ami Bellára sosem volt jellemző, még vámpíréletének legelső pillanataiban sem. Stephenie Meyer a veszélyt rejtélyekkel és romanikával elegyíti, amikor Bree kétségbeejtő történetét elmeséli, melyben az újszülöttek serege végzetes és feledhetetlen találkozásra, Bella és Cullenék megtámadására készül."

Mikor megláttam,hogy ez is van,tudtam,hogy nekem ez kell.Aztán az idő múlásával rájöttem,hogy nem is biztos hogy annyira kell,inkább majd megvárom míg meglesz a könyvtárnak és majd onnan kiveszem.Szerencsémre a barátnőmnek megvan,úgyhogy elkértem tőle.(kösz Kati)

Hogy úgy mondjam nem nagyon nyerte el a tetszésemet.Többet vártam tőle a beharangozás és a dicséretek után.Oké,az is igaz, hogy már kezdem kinőni az Alkonyatot.
Nekem úgy tűnt,mintha Meyernek tetszett volna ez a karakter,és ezért gyorsan összedobott egy háttérsztorit.De szerintem ez egy kicsit kevésre sikeredett.Nem azt mondom,hogy rossz,hanem hogy túl rövid és kidolgozatlan.Egy csomó megválaszolatlan kérdésem maradt még.SPOILER az ahogyan kiderült,hogyan halt meg Diego,nálam verte a biztosítékot."Olyan részletesen mondta el a büntetést.Biztos így nyírta ki Diegot is."SPOILER Kicsit olyan összecsapottnak néz ki az egész.

A szereplőket egyáltalán nem tudtam megkedvelni.Bree-t meg aztán végképp nem.Tipikusan olyan karakter akit meghalásra találtak ki.
Jó pont viszont az,hogy nem volt benne a szokásos "Ó,XY olyan csodálatos!Nem vagyok méltó hozzá." Legalább volt egy kis mészárlás,meg kicsit láttuk a Meyer-féle normális vámpírviselkedést,és a stílusa még mindig olvasmányos,és olvastatja magát.

Összességében azért megért elolvasni,mert pár háttér info is kiderült,meg ha már az egész sorozatot elolvastam,ez miért maradna ki?

5/3

Eredeti cím: The short second life of Bree Tanner
Fordító: Bosnyák Viktória
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2010
Hossz: 150 oldal

2 megjegyzés:

  1. "Tipikusan olyan karakter akit meghalásra találtak ki." :DD
    Nem vártam tőle sokat, így nekem egészen tetszett. Jó volt látni a sötétebb világot is.

    VálaszTörlés
  2. Az,hogy láttuk a sötét oldalt az nekem is tetszett,csak Bree nekem olyan áldozat típus.Könnyen feladja a dolgokat,és már a gondolkodásmódja is olyan,hogy a halál az tuti nála.

    VálaszTörlés