2011. július 1., péntek

Júniusi zárás

Sikeresen túléltem ezt a hónapot is.Vége az iskolának(viszonylag jól végeztem),a koránkeléseknek és a böjtölésnek is.Ezek után újfent belevethetem magam a lapokba,nem kell visszafognom magam egy-egy dolgozatra készülés miatt.Drasztikusan lecsökkent az elolvasott könyvek száma.Potom 5 darab:
Victoria Clayton: Hol késel, hercegem?
Libba Bray: Rettentő gyönyörűség
Jonathan Stroud: A szamarkandi amulett
George R. R. Martin: Trónok harca
Stephenie Meyer: Bree Tanner rövid második élete


Jelenleg 4 könyvet olvasok,de nem biztos,hogy mindnek a végére is érek.Majd meglátjuk.

Ha minden igaz 4 darabbal nőtt a gyűjteményem,ebből a Félix, Net, Nika és a Láthatatlan Emberek Bandája Pongrác kívánságlistás játékán nyertem,és ezeket vettem:
Brent Weeks: Az árnyékvilág peremén
George R. R. Martin: Királyok csatája
George R. R. Martin: Kardok vihara



A gyűjtögető életmódom folytatva egy csomó olvasatlan könyv figyel a polcon,de nekem ez még mindig nem elég.Elkértem a nyárra Katitól a Bree Tanner rövid második életét és a Gyűrűk Urát.Úgyhogy lesz mit olvasnom még a nyáron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése