2011. június 3., péntek

Május vége

Hát...hát...Ismét nem jött össze,hogy pont a hónap utolsó napján le is zárjam azt.Valahogy mindig átcsúszik.De így legalább van egy kis időm elmélkedni,hogy mi is történt az adott hónapban,és így könnyebb összegezni.

Sikerült kicsit lejjebb faragnom az olvasott könyvek mennyiségén,és ebben a hónapban csak két könyvet vettem!Könyvtárban is csak egyszer voltam,és csak 5 könyvet vettem ki.A 8db elolvasott könyv szinte eltörpül az anno 17-hez képest.Azok voltak ám a szép idők!Na,de mindegy ezeket olvastam a hónapban:

Alyson Noël: Blue Moon – Kék Hold
Pittacus Lore: A negyedik
Joseph Bédier: Trisztán és Izolda regéje
Móricz Zsigmond: Rokonok
Anna Sewell: Fekete Szépség
Rafael Abalos: Grimpow – A láthatatlan út
Vicki Myron – Bret Witter: Dewey – A könyvtár macskája
Spirit Bliss: Árnyékvilág


A Bűnös vágyakat Hamiltontól és a Bűvöletet Funkétól félbehagytam,de már fogalmam sincs miért.Majd valamikor,amikor önkínzó hangulatban leszek,folytatom őket.

Éssss...Megvan!bizony kiadták végre a Trónok harcát,már itt sasol a polcon és bent figyel már a könyvjelző is,igaz még csak a 100 valahányadik oldalon tartok,de engem már most megevett reggelire!Ezen kívül csak a Bleach 16.kötetét vettem.
Ők lennének azok:

Juuuj!A legfontosabb mozzanatát a hónapnak majdnem el is felejtettem!FFG hirdetett egy játékot ahol 10db éjvilágot osztott szét Zalaegerszegen és környékén,és hát én voltam az egyik szerencsés.Közben arra is rájöttünk,hogy mi már régebbről ismerjük egymást,csak azóta nem találkoztunk.Vele volt Lena91 és Sparow is,úgyhogy egy kisebb molyos találka lett belőle.Ez volt az első alkalom,hogy találkoztam a "többiekkel" így igen érdekes volt a számomra(ezt jó értelemben kell venni)
Szóval most már ilyenem is van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése