2011. március 6., vasárnap

E. Charles Vivian: Robin Hood


"Réges-régen, talán hétszáz évnél is régebben történt, hogy az angol nép balladákban énekelte meg a legendás hírű Robin Hoodot és víg cimboráit. Charles Vivian angol író regényalakban dolgozta fel az ősi történetet, s így még közelebb hozta, a mai olvasóhoz. Robin Hood az erdőben élt kis csapatával, s abban a szomorú korban, amikor a jobbágyot, a szegény embert még az ág is húzta, egyedül ő szolgáltatott igazságot. A rablókat, a harácsolókat megsarcolta és mindenféleképpen borsot tört az orruk alá. A szegényt és az elnyomottat azonban minden erejével segítette. Sok vidám kaland esik meg velük a sherwoodi erdő mélyén, s az olvasót nagyszerűen elszórakoztatja a könyv egészséges humora, vidám kalandossága."

Mindig is érdekelt Robin Hood története,és amikor láttam,hogy könyvben is van belőle,és a könyvtárban is bent volt,gondoltam miért ne olvasnám el.
Kicsit többet vártam tőle,de közben rájöttem,hogy ifjúsági regény, úgyhogy valószínűleg ezért nem volt benne valami hatalmas nagy dráma.
Aminek készült,annak tökéletesen megfelel.Megismerhettem a "legendát",és közben még szórakoztam is egy kicsit.A kedvenc részem az íjjász verseny volt,anno a filmen is mindig ezt vártam a legjobban.
A szereplőket nem nagyon tudtam megkedvelni ilyen rövid idő alatt,de ez nem különösebben zavart.
Mindent egybe vetve jó kis olvasmány,nyugodtam merem ajánlani a kezdő olvasóknak.

5/4

Eredeti cím: Robin Hood
Fordító: Bartos Tibor
Kiadó: Ciceró Könyvstúdió
Kiadás éve: 2007
Hossz: 160 oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése