2011. április 11., hétfő

Könyvtárlátogatás


A délutánom megint a könyvtár kifosztásával telt.Egy osztálytársam is elkísért,és felajánlotta,hogy fogja a könyveket amit kiválasztottam,míg tovább vadászom.Szegény,nem tudta,hogy mire vállalkozik.
Nem lett meg minden amit akartam,de a fő célpontokat szerencsére el tudtam hozni.A Percy Jacksonnal olyan nagy szerencsém volt,hogy még csak a főbb adatai voltak beiktatva,de a könyvtárosnéni azért odaadta nekem,és milyen barátságosan mosolygott :D már ezért megérte felkelni.


A mai zsákmány: Pálfi Norbert: Noé bandája
Rick Riordan: A titán átka
Cornelia Funke: Bűvölet
Robin Maxwell: Ó, Júlia!
Tim Davys: A halállista
Stacey O'Brien: Wesley, kedvesem
Elizabeth Goudge: Holdhercegnő
Alyson Noël: Blue Moon – Kék Hold

2 megjegyzés:

  1. Az Ó, Júlia! az nekem is kellene!!!:))) Nagyon jó kis könyvtáratok van. Én nem rég adományoztam egy pár könyvet a gyerekkönyvtárnak. Annyira szegények, hogy az már szégyen.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk azért megjelenés után pár hónappal már megvan nekik néhány könyv,csak az a baj,hogy mindig azt veszik ki amit én akarok,és csak késéssel viszik vissza :(

    VálaszTörlés